נתניהו: "יישארו עודפים רבים מהחיסון – נחסן את כולם מהר מאוד"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו: "יישארו עודפים רבים מהחיסון – נחסן את כולם מהר מאוד"

    ראש הממשלה עדכן כי כבר במוצ"ש הוא יהיה המחוסן הראשון בישראל. נתניהו הבהיר כי לאור הורדת הילדים, נשים בהיריון ומחלימים, יישאר לחסן רק 6 מיליון אזרחים, מה שמשאיר עודפים רבים לחיסון

    צילום: פלאש 90
    13:33
    21.05.24
    עפר גדנקן No Comments on אלקטרה A אינוורטר – עכשיו באישור משמרת השבת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו עדכן היום (רביעי) ממקום בידודו בבית ראש הממשלה כי הוא צפוי לצאת מהבידוד ביום שישי הקרוב וכבר במוצ"ש יילך להתחסן הראשון בישראל בכדי לשמש דוגמא לכלל האזרחים, נתניהו הבטיח כי "עד סוף ינואר יהיו לנו כאן מיליונים רבים של חיסונים. עמלתי קשה מאוד כדי להביא אותם ואני מבקש מכם – תשתמשו בהם".

    ראש הממשלה הבהיר כי "ועדת מקצועית קבעה גם את סדר מתן העדיפות לחיסונים, קודם כל הם קבעו: הסגל הרפואי ומד"א יקבלו ראשונים, לאחר מכן קשישים והמטפלים שלהם בדיור המוגן. אחר כך האוכלוסייה מעל גיל 60 ואחר כך בעלי מחלות רקע מסוכנות בזמן הקורונה. אחריהם – שאר האוכלוסיה" הסביר נתניהו.

    נתניהו הסביר כי לאור הורדת הילדים, הנשים ובעלי אלרגיות חריפות מחיסון, הם גם קבעו מי לא יחוסן: לא ילדים, לא נשים בהריון, לא בעלי אלרגיות חריפות והמחלימים, " זה משאיר כ-6 מיליון איש. יש לנו די והותר לכולם. אם כולם יתחסנו – יהיו לנו עודפים רבים".

    עוד הוסיף, "לכן, הוועדה המקצועית קבעה שאם יתברר באמת שיש לנו הרבה עודפים אז הם יאפשרו לכלל האוכלוסייה להתחסן יותר מהר ואני מצפה שזה יקרה מהר מאוד. הם יודיעו על התאריכים המדויקים".

    ראש הממשלה סקר את המצב בעולם ואמר, "אני מבקש עוד דבר אחד מכם: אתם רואים את האסונות שקורים במדינות אחרות, אתם רואים את התמותה הטרגית של כמעט אלף איש בגרמניה ביום, למעלה משלושת אלפים איש שמתים ביום בארה"ב. אנחנו יכולים להימנע מזה. אסור להיכנס לאווירת סוף קורס".

    בסיום דבריו אמר נתניהו: "התחלואה עכשיו עולה כי אנשים באווירת סוף קורס. אנחנו בממוצע של 2,000 נדבקים ביום ואם נגיע ל-2,500 נצטרך ללכת לריסון מהודק ואפשר למנוע את זה".

     



    0 תגובות